Friday, December 21, 2012

5S

Dah nak ujung2 thn ade gak lagi nak audit 5S ni..huhuuhh..slu ujung2 thn ni smngat nak abiskan cuti jer..tp sibuk plak nak audit2...kemas opis semata2 sebab nak ade audit..klu tak ade audit opis adalah carca merba..hik hik hik..tunjuk kemas masa nak audit jer..abis audit sepah blk..sawang2 pon mula menjalar blk..

Dah sebab nak audit..kemas2..so kemas la ape yg patut..termasuk dlm laci meja ni..mmg kena kemas..dulu mmg ade partition..pakai polisterin je..tp sebab polisterin tu tak thn..asik nak tercabut..gantikan dgn yg lain..masa jln2 kat tesco ri tu nmpak benda alah ni..tu yg beli..wat partitoin dlm laci meja ni..bg nampak kemas...eheheheh...senang skit..dan suka ati mata ni tgk bile dah kemas...

Jadilah cam ni rupanyer....taaaraaaaaaaa....


Boleh la..asal nmpak kemas skit kan...senget benget..tersilap potong..ehehehhe...







7 comments:

NM03 said...

paling tak leh kawal mmg dalam drawer sbb suka campak barang2 bila nak cepat. sudahnya nak cari pun susah atau tak jumpa

atas meja mmg pantang klu sepah sbb semak otak.

yan's cottage said...

salam kenal....
singgah dan follow sini...jom singgah blog yan main masak2....

Mimie said...

huhuhu...igtkn ofis je de 5s...dlm laci pun 5s ye

MaMa Rey said...

kemas sudah drawer..:)
nak cuba amalkan 5s di rumah..:)

aTieYusof Family said...

kemas dah drawer tu..hihi..
Nieza, opis sy pun sama..masa 5S semua kemas..seminggu pastu conform terabur balik..haha:D

Wak Gelas™ said...

kemas sudahh.. ahHHKs

Fiza Rahman said...

Kemas. Saya nyer tak sempat nak kemas ☺☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...