Wednesday, January 9, 2013

Entry Pembukaan Awal Tahun..

Assalamualaikum semua...lama dah blog cap ayam ni tak berhapdet..bersawang jer..last 2 weeks sblm abis thn 2012 adalah teramat bz..lgpon amik coti pjg ujung thn..balik kampung...tu yg blog tak berhapdet..

Bila dah masuk thn baru ni lg la sibuk..kerja di awal2 thn..biasalah..bila tak ade keje tu mmg melangut je..menghabiskan masa kat opis dok goyang kaki..tp bila dah ade keje mcm nak tersembul biji mata ngadap komputer..ahahahaha..

Pe pon..selamat tahun baru untuk sume....hehehe...mg azam utk thn ni lebih baik dr thn2 lepas...amin..insyaAllah...

4 comments:

ainnoraini said...

sama la jugak dgn kakain..baru nak mula buat n3...
sama2 la kite merajinkan diri ye...update hari2 atau bila ada masa terluang jer kann...

Mimie said...

selamat tahun baru jugak

N i e Z a said...

kak ain..tu la kak..pasang surut wat entry nyer..tgk pada masa dan kerajinan..hehehhe

Mimie..selamat thn baru jg..

Fiza Rahman said...

Happy new year. Patutlah lama menyepi ☺☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...