Monday, December 10, 2012

Ku Dipaksa Kau Memaksa

Hohohohoho....


Saya demam..huhuhuhu..demam nak tumbuh gigi..cian saya kan...cian jg ibu saya letih layan karenah saya sampai ibu saya ckp tak dpt nak wat keje umah..blog ibu saya pon tak berhapdet..umah kwn2 ibu saya pon ibu tak sempat nak singgah..tp ibu ckp..tak ape lah wlu ibu letih..apa saje utk anak2 ibu..

Saya tak isap puting...tp ibu saya paksa jg saya isap puting tu utk legakan sakit gusi saya tu..walaupon saya meronta2..wat muka belas kasihan ngan nangis sekuat ati..ibu saya tetap jg sumbat puting tu..saya dgn muka pasrah dah dipaksa serta terpaksa..isap juga la puting tu...puting tu pon kwn ibu saya yg bg..

Ibu saya paksa saya isap puting ada sebab lain jg..selain utk legakan gusi saya yg tgh sakit tu..ibu saya rimas..sbb saya klu demam mmg xleh nak berenggang ngan ibu saya..asyik nak berkepit jer..klu tak demam pon saya mmg suka berkepit ngan ibu saya..tido nak ibu saya peluk saya..klu ibu saya bangun gi toilet pon saya dah meraung mcm kena pukul..miahahahaha...

Ibu slu ckp saya ni maaannnnjaaaaanyeeerrrrr...tak mcm kakak saya..kakak saya behave..hehehe..dah ibu slu ckp cam tu kan..jd saya jd manja la..kan ape yg ibu ckp slunyer akan jd doa utk anak2 ibu..ekekekek..nak wat cmner..saya kan anak lelaki..nak manja lebih2 ngan ibu saya..ngan ayah saya tak geng sgt..sbb ayah saya asyik layan bola..katun..bola..katun..tak pon mainan2 ayah tu..tgh siap2kan saya pon mata ayah saya bkn pandang saya..pandang tv..tgk katun..oh...tensen jap saya..hahahahaha..

Oklah..sekian dari saya utk ari ni...


Ku Yg Dipaksa,
Muhammad Adam Kasir Safiy

10 comments:

NM02 said...

comeynya puting dia







sabar ye wak. kita pun sama. entah2 anak kite nak tumbuh gigi kot ek

aTieYusof Family said...

hihihi.. cian nya dia.. moga cepat sembuh ya...
mau juga dia hisap puting Kan?? :)

aanie said...

cian dia...

adoi la..ayah layan kartun je ye...sama la ngn hubby sy..layan game je...huhu..

wahida said...

alahai sian dia..terpaksa ye...ekekek...

tapi menten comel!!

Fiza Rahman said...

Alololo...siannya dia. Semoga cepat sembuh.

Sebaya lah anak kita. Tu pon dah tumbuh gigi sebatang. Skang ni klo BF asyik nak menggigit jer...adoiiii...

Qhaifa Nur said...

cian..demam nak tumbuh gigi sayang...

mama_saly said...

ololo... cayam adam.
suka aunty baca luhan adam tau..hihii..
tkpe syg, buat smntara je,nnti bila dh ok dan gg yg comel tu dh kuar nnti ibu tk kasi dh puting tu...:)

Ummiarissa Mahdi said...

laa...anak ibu demam...takpe...anak ibu nak besarlah tu...cepat sembuh dari demam ye...

mia izzati said...

ciannn dia...nak tumbuh gigi ekkk..hehe..pasni leh makan kfc dahh..

IntaNBerliaN said...

hihiii comel plak rs entry ni... nangis nk ikut g tndas yer.. hihii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...