Wednesday, January 9, 2013

Fiqa Di Taska Baru


Haaaaaaaaaaaa....tu dia...menangis kome....ni masa first day antar 3/1/13 ri tu..huk alor kakak...Sampai depan gate..pas kat cikgu dia..cikgu take over bawa masuk dalam..hehehehhe...



Cikgu bawa masuk dalam sekolah..umpan ngan menan..benti la nangis dia...huhuhuhu..alahai kakak..dah besar la..tak mo la nangis2 gi sekolah...malu la ngan kwn2 lain..yg paling best tu..ade sorang budak lelaki ni..mgkin umur dia dlm 4 thn ke..dia ckp ape tau bila tgk fiqa nangis.."eeeeeeeee....tgk tu..tak malu..dia nangis..."hahahahha..nak tergelak saya dgr...

Skang saya dah tak antar fiqa kat taska permata..antar taska lain pulak..skang dah masuk 5 hari antar gi taska baru..tp tetiap pagi cam tu la dia..nangis meraung..tak mo gi sekolah..masa nak sampai simpang masuk taska dia dah nangis2.." tak mo gi sekolah...tak mo gi sekolah...nak pegi tesco..nak pegi sekolah lain...nak sekolah cikgu.." ( nak sekolah cikgu tu..nak sekolah cikgu taska lama tu..).. hahahhaha..pepagi ape kejadah nye nak gi tesco kakak...

Tapi cikgu2 dia ckp..kejap je dia nangis..lepas tu oklah...cam tu la masa memula antar taska permata..mmg nangis..dan mmg amik masa berbulan2 antar pepagi dia nangis...hahahahha..bertabahlah wahai ati sang ibu ni...hahahaha..Skang ni saya antar fiqa ke taska Dzul Iman plak..


Doa ibu mg besar nanti kakak jd anak yg solehah..anak yg mendengar kata..yang lembut ati..tak mo kasar2..awak tu pompuan..mg menjadi anak yg baik...kakak yg baik..tak mo asyik membuli adik jer yer...anak yg ikhlas, jujur, amanah..yg menyenangkan ati ibu dan ayah..yg taat pd agama...insha Allah..amin

Tak mo nangis2 dah ye gi sekolah pepagi yer kakak...














2 comments:

ainnoraini said...

hahahah nak tergelak tapi senyum jer la kakain bacanye tau...
nak gi tesco...ala..alaaa comeynye dia ajak ibu gi tesco...

N i e Z a said...

hehehe..tu la kak ain..pepagi buta ajak gi tesco..bdk2 skg ni kan..hehhe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...