Wednesday, January 9, 2013

Cincin Kahwin Hilang...uwaaaaaa...

Uwaaaaaaaaa...mmg betul2 careless..tak tau mcm mane blh ilang..terperasan masa on d way dr kpg nak blk cni..(31/12/12) singgah ke Bukit Merah Laketown Resort..sedar2 dah tak ade kt jari..tak tau bila masa dah tak ade kat jari...uuuwwwwaaaaaaaaaa...sgt2 menyesal..cincin kahwin blh ilang..cincin yg sgt bermakna..yg ade nilai..nilai yg tak leh beli kat mne2..yg tak ade ganti ngan kenangan dan nilai2 yg ade...aduhai la..penutup thn 2012 yang sgt2 mendukacitakan...

Cincin tu dah longgar sebenarnyer..cincin yg longgar ke saya yg dah kurus erk..wakakakka...entah la..benor nye mmg longgar dah cincin tu..tak tau nape leh longgar..sblm ni pkai sedang elok jer..nak kata makin kurus tak pulak..cam bertambah2 je saiz bdn ni..hahahah

Ni petunjuk suh husband belikan yg baru la tu agaknye kan..hahahahhaa..tp beli baru pon tak sama dgn yg ini...huhuhuhu....



Tinggal kenangan...saat2 disarungkan cincin ke jari..tahun 2008...uuuwwwaaaaa...


* Eh..ape kes...byk entry plak dlm 1 ari..ni kes tgh tak ade keje la yg boleh hapdet ni..ehehehhe...

10 comments:

aanie said...

alahai sedihnya....:(

sy dah lama x pakai cincin..sb dah x muat...

CikNaa said...

sedihnye..

Qhaifa Nur said...

aduh, itulah yg kita takutkan cincin kawin hilang...sedihnya

NM02 said...

sungguhpun ada yg baru, tapi tk sama value dia kan......

Fiza Rahman said...

Alahai...sayangnya. Tak der rezeki.

Jiha said...

Laa cmno leh hilang.,byk sentimentol value tu..

N i e Z a said...

huhuhuhu..itu la..mmg sedih..dan mmg x sama value nye..huhuhuh

x tau cmno leh ilang..sedar2 dah xde kat jari...aduhai la...

yan's cottage said...

kesiannya....insyaallah nanti dapat yang baru....

aTieYusof Family said...

ala..la..sedih nya!..
sy pun takut klu tetiba cincin khawin hilang...ohhh tidakk mesti sedih gile..huhu..
sabar ye...

*eh thn kita nikah sama 2008* :)

N i e Z a said...

insyaAllah...dpt baru..tp x sama ngan yg lama..heheheh

atieyusof : sama yer..saya bln 8..pertengahan bln 8..hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...