Wednesday, January 23, 2013

Pantun Lawak Zaman Kanak-Kanak

Pagi td dengar Sinar FM..segmen berbalas pantun..alahai..mne yg kelakar tu leh ketawa tak kering gusi di buatnyer..

Teringat masa zaman kanak2 dulu..masa zaman sekolah2 dulu..slu juga guna pantun2 yg ntah sape pencipta nye pon tak tau..tp sering jg la bdk2 dulu guna..antaranya macam..

Bila dah main2 gaduh..kes tak mo kawan la ni..:

" Tak Nak Kawan Sudah..Namamu Dollah..T****mu Sebelah.."

Hahaha..mmg tak leh blah..boleh bikin gaduh lg..mane yg kena usik tu lg berapi jerk bile kena ejek cam tu kan..

Pas tu ade lagi kalau bab2 balas surat ke..tp yg slu jumpa kat kad2 raya la..

" Pecah Kaca Pecah Gelas..Sudah Baca Harap Balas.."

" Pen Merah Pen Biru..U marah I Love U.."

Hik hik hik..memang unik sgt..perkataan2 yg masa saya zaman kanak2 dulu slu guna.. Rasanya banyak lagi  pantun2 simple masa zaman kanak2 dulu kan..

4 comments:

Qhaifa Nur said...

pantun kalau nak cepat bunyinya memang kelakar...
cepat pulak otak kita berfikir he..he..

Mimie_Zatun said...

haha...
rugi tak dgr...

Fiza Rahman said...

Memang lawak lah pantun jaman skolah rendah dulu.

MaMa Rey said...

hehehe..pantun masa kecil2 dulu..
lucu pula dgr skrg..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...