Wednesday, January 23, 2013

Nak Juga..

Nak juga tido nyempit sebelah adik..share bantal pulak..adik plak skg ni tido dah kemain lasak..kakak pon sama je lasak nyer...huhuhuhu..


Kejap je la cam ni..dah btul2 nyenyak terus alihkan kakak tu..

8 comments:

NM02 said...

tido bedempet begini adalah best

yan's cottage said...

budak2 memang macam tu.....kadang2 saje je....nak menyakat...tapi nie...tidur betul2 kan....?

aTieYusof Family said...

hihihi...comelll nya depa tidoq mcm tu..cute! anak2 mmg tido lasak..:)

shazrina said...

comelnye tido same same ... :D kadang kadang mak pon ikut nyelit same ...tak kire ..tak kire .... :D

Fiza Rahman said...

Comelnya. Suka tgk anak2 tgh tido.

N i e Z a said...

hahaha..tu la..menyempit jer..kdg2 ibu dia pon smpai tersepit..hehhee

yan's cottage : aahh..ni mmg tido betul2..hehehhe..

j.e.h.a.n. said...

sweet nya..kalau lama-lama mcm gini blh naik kaki kakak kat adik tu, ingat bantal..hehe

N i e Z a said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...