Wednesday, November 7, 2012

Upin Pakai Pampers

Untung betul upin ni..ade org bg dia pakai pampers...huhuhu...

upin tu pon pasrah  jer..kikikiki
Tengok tu..bape banyak pampers dikeluarkan..semata-mata nak bagi upin pakai pampers...katanye upin ni kencing nanti..alahai..tokei balak pon leh bankrup kalau cam ni..



Pas kena marah..cam ni lah gaya merajuk sekarang...kalau dulu gaya merajuk nye cam ni Fiqa Merajuk



Tapi trade mark merajuk masih sama mcm dulu....hehehehe..


ni plak merajuk sebab kena marah ngan ayah..minum air sampai tumpah2 cam tu..abis comot muka ngan baju...alahai kakak..pas satu2 keje kamu buat yer..

Tak kisah lah ape kamu nak buat nak oiii...ibu tetap syg kamu...tp jgn buat di luar batasan..mau mengaum juga ibu nanti...hehehehe...

1 comment:

fiza said...

Ekekeke...tergelak2 saya tgk ☺☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...