Monday, November 19, 2012

Happy Birthday My Dear Afiqah..

Tanggal 17 November 2012...genap la anak ibu Nur Syaza Afiqah Bt Mohd Noor Syawal 3 tahun suda...Alhamdulillah..Syukur pd mu Ya Allah..

Ibu doakan moga anak ibu dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, dilindungi dan diberkati Allah, diberikan kesihatan yg baik, menjadi anak yg solehah..kakak yg baik pd adik..jgn buli2  adik sokmo yer..hehehe..ibu senantiasa mendokan kesejahteraan dan mendoakan yg terbaik buat anak2 ibu..amin..sayang kamu sgt2..mmuuuaahhhh...

Bestday fiqa ri tu jatuh hari sabtu..jd ari jumaat tu saya masakkan pulut kuning utk disedekahkan pd kwn2 opis dan budak2 kat taska..meh kita layan gbr je la yer...

kari telur
pulut kuning
Bungkus siap2 pulut..bagi sorang 1 bungkus..hehehhe


 Kawan2 dah kumpul kat meja mkn..nak nyanyi lagu bestday..bestday girl memalu kucing..kwn2 yg terlebih excited...ngehngehngeh...

 Bestday girl tak de semangat nak potong kek..muka blur jer..hahahha...

 makan petang utk budak2 taska..bg sorang sepinggan..kek, roti telur ngan sosej roll..sume ibu yg masak..hohoho...

Sempat amik gbr kek masa ni jer..coklat indulgance..ala2 resepi rahsia..made by ibu..kekekekke...rupa kek selekeh skit..rasa kek..bole la..tak de sesedap resepi rahsia punya kek la..heheheh...

Sampai skg dok terpikir2 lg nak bg adiah ape..memula ingat nak belikan basikal..tp kt umah tu dah ade basikal yg tak reti2 lg nak dikayuhnya..hahahha..

Puas ati bile dpt wat mkn2 ringkas sempena bestday anak..wlupon biasa aje..tp sgt2 happy..sambut ngan kawan2 dan cikgu2 kat taska..bg anak rasa dihargai..walaupon diorg kecik lg..tp rasa excited tu mesti ada kan...

eppy bestday kakak..jgn nakal2 yer..hehehhe...




















2 comments:

fiza said...

Selamat hari lahir Afiqah. Smoga menjadi anak yg solehah bila besar nanti. Sedapnya pulut kuning tu ☺☺

IntaNBerliaN said...

happy bzday afiqah :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...