Friday, November 9, 2012

RBB???

Eh..RBB ker?bior benar?katanya salah satu antara cawangan RBB yer ker? Tak kisah la RBB betul ke..cawangan ke..yg penting dah telan masuk dlm mulut pon ptg smlm..hehehhe


pilihan hubby..."Valentine" tulisnyer...RM7
tp disebabkan hubby pilih letak chesee ngan telur mata ayam tu..so jd la RM 9




pilihan saya.."Hot Chicken" kekdahnyer..RM 8
tambah chesee jadilah RM 9


Rasa not bad...oklah..tapi tak taulah betul ker "RAWANG BURGER BAKAR"? semput jg LA nak ngabiskan 1 biji burger tu...TAPI..ya hampunnnnn...mmg abis saya ngap burger tu sebiji..walllaaaaaa...perut ape ni..ape kes????

Nak tanya la..RAWANG BURGER BAKAR mmg ade cawangan ker?huhuuhuhh...jakun jap saya sebab mmg tak penah mkn rawang burger bakar..mmg teringin sgt nak rasa..

Masa tengah mkn2 ptg smlm..hubby dpt sms yg memaklumkan kwn opisnye yg sdg mengerjakan haji telah kematian suami yg juga sdg mengerjakan haji di tanah suci Mekah...Alhamdulillah...syukur..rezeki dia..beruntung nye dpt meninggal sewaktu sdg mengerjakan haji...Apepon Takziah utk keluarga beliau..harap anak2 nye tabahkan hati kerana tak dpt melihat jenazah arwah utk kali terakhir..mg arwah dibawah lindung rahmatNya..dan ditempatkan dikalangan org2 yg soleh..amin



8 comments:

Jiha said...

Adehhh meleleh...dapnya..

mama_saly said...

ermmmm....bestnya..nak cikit..
ehee..

salam kenal n follow

IntaNBerliaN said...

sy pun xpasti.. tp sy ada terbaca kat fb.. dia ada bk RBB gak.. katanya cawangan.. siap ada banner RBB lagi.. tp kedainya kat trg..

Nelly Strange said...

amboi !! sedappnyaaa !

wahida said...

huwaaaaaaa!! sedapnya....

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

whoaaa...nampak mcm best giler..:) salam kenal dari YM..:)

IntaNBerliaN said...

saya singgah sini :-)

Ibu Lala said...

hye salam ziarah. jom singgah blog saya.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...