Tuesday, November 27, 2012

Demam AH..

Selagi AH ni tak abis..selagi tu la tak kebah2 demam ni...huhuhu..penangan Adam Hawa kat Astro Warna HD ni..mmg tol2 wat saya tak keruan..pepagi selasa dah meraban nak tgk citer tu..almaklumlah..tak langgan HD..jadi..nengok kt web2 yg ade la..contonhye cam kat

http://www.dailymotion.com ke..kalau tak dapat leh tgk kat

http://tv-dramatv.blogspot.com

Ade byk link lain lagi..kalau google..taip je adam hawa...Betapa romantiknye la si Am dlm citer ni...dan ensem nye la si Am ni kan...hehehe

Tapi..Am saya pon ensem jugeks..ekekekekeke...


Muhammad Adam Kasir Safiy

5 comments:

fiza said...

Tak pernah tgk pon.

Mimie_Zatun said...

Tsunami ADAM & HAWA skrg..

MaMa Rey said...

tak pernah tengok lagi..
comelnya si Am Nieza :)

Ummiarissa Mahdi said...

terima kasih singgah blog saya...AH tak pernah tengok langsung,jadi tak dapat nak komen lebih2...

IntaNBerliaN said...

am bertopi merah ni lg ensem.. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...