Monday, July 4, 2011

Budak Merajuk

Aduhai..sekarang ni fiqa dah pandai merajuk..protes dan segala macam la..fenin dibuatnyer..mne la anak ibu ni belajar merajuk2 ni..kadang2 rasa nak tergelak pon ade..kesian pon ade..hahahha..tgk la ni aksi budak kecit ni kalau merajuk lepas kena marah atau ape barang yang dia nak tak dapat...

memula wat tanda protes dulu..letak tangan kat muka..

siren dah start..tangan still kat muka

close up skit..hehehhe


uuuuu...sempat tengok kamre...


uwaaaa....dah makin kuat siren nyer..siap leleh air mata..



mula la sembamkan muka ke meja..kalau waktu tu kat lantai..so lantai la jd bahan nyer..selagi tak dipujuk selagi tu la aksinyer akan berterusan...Asalnyer dia tengah makan..pas tu biler dah makan tu memain..saya tegurlah..biler dah kena tegur..tu yang setart peel nyer tu...alahai anak ibu ni...mane la belajar peel2 macam ni...nanti dah besor..tengokla yer gambo fiqa ni...macam mana gayanyer kalau fiqa merajuk..heheheheh...

2 comments:

Sofya said...

budak2... kesian tu kesian.. tapi kerap sgt jd lemas la plak...

N i e Z a said...

hahahha..betul tu sofya..kdg2 biarkan aje..nanti dia diam sdri...tp dlm ati mmg kesian sgt..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...