Wednesday, November 28, 2012

Sampai Bawa Dalam Mimpi

Agaknye tetiap ari asyik bergaduh aje..tu yg sampai terbawa2 la dlm mimpi...ekekeke..kelakar pon ade..Kisah nye si Fiqa..sekarang tido siap ngigau2..tp yg pasti ngigau nye tu mesti ade kaitan ngan ayah dia..Ye la..kalau masa elok..memang geng la kan..bile masa angin kus2 mari..benda kecik je pon leh gaduh..gaduh anak ngan ayah..ala comei2 gitu..ahaahahahha..

Fiqa plak skg ade je benda tak puas ati ke ape..mest dia ckp "tak nak kwn"...kalau kes nye masa tu bengang ngan ayah dia akan ckp "tak nak kwn ayah"..hahahahha..ngan adik dia pon jadi gak tak nak kwn nye tu..kdg2 ngan tablet dia tu pon..bile tetengah main tablet dia wat hal dia akan ckp " tak nak kwn pad "..wakakakaka...gelak guling2 ibu ni kakak oi...Dalam satu ari tu mmg byk kali juga la asyik tak nak kwn..tak nak kwn..yg mmg slu Fiqa tak nak kwn..ngan ayah dia je la..

Sebab tu la smpai terbw2 dlm mimpi..ngigau nyer..dok terpekik ckp "tak nak kawan ayah" tetengah pagi buta..hahahaha..lawak tol anak ibu ni la..ade 1 ari tu plak..tetengah mlm buta dia dok terjerit nama ayah dia...hahahahaha...anti sgt la tu ngan ayah dia...

Apepon kakak..tak kisah la sampai terbw2 dlm mimpi yer..tp jangan la sampai ke beso nanti "tak nak kwn" nye tu yer...hehehhee...

3 comments:

Ibu Lala said...

hi hi hi..mcm mcm..

fiza said...

hahaha...dgn pad pon tak nak kawan yer.

IntaNBerliaN said...

ngigau sama cam alisha.. hhehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...