Thursday, October 6, 2011

Melawat Baby Baru..

Erm...alkisah dua hari lepas punya citer..hikhikhik...melawat member baik hubby dr tadika yang baru menimang cahaya mata pertama..Alhamdulillah..Baby girl seberat 2.6kg..Nama tak tau lagi nak pilih nama ape..sebab sume mak2 sedaranye dok berebut nak bg nama..almaklumlah..cucu pertama sebelah wife nyer..tu yg sume xcited giler..


agak blur skit gambonyer..almaklumlah..tgn tak berbedong yg amik..
hahaha..marah hubby nti..


semestinyer..amik berkat..hahaha...


ni wife kwn hubby tu..babynyer mmg tido berpeluk aje ngan ibunyer..

Luper plak nak snap gambo member hubby tu...tak per la..yg penting gambo baby yg nak ditunjukkan..Gambo ayahnyer nanti2 la letak..
Ape pon tahniah utk Hasrin dan Ain..moga kehadiran cahaya mata ni menambahkan ikatan kasih sayang korang berdua hingga akhir hayat..amin..



9 comments:

fazrulnoor said...

bagus kan melawat kawan2 yang baru dpt baby..berkat

CIK JATT said...

bestnya, dapat baby baru. tahniah kat kawan hubby tu jugak:)

aanie said...

suka melawat baby baru lahir..bau baby best kan??

N i e Z a said...

fazrulnoor : aahh..berkat..hehhe

cik jatt : tq

aanie : bau baby mmg best..mesti nak cium byk2 kali..hehehhe

abah khalisha said...

Lama dah abah tk timang anak ni..teringin plak rasanya

NasZ said...

wah..comey.

MOHD NASER.com

wahida said...

tahniah pada kawan sis tu...

comel je baby kan..geram tgk...

IntaNBerliaN said...

wah bestnya.. seronokkan pgang baby.. suka bau baby.. wangi.. :-)

Gen2Merah said...

comeynyaaaa.... semoga bila besar nanti akan jadi anak yang solehah utk ibu bapanya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...