Wednesday, September 7, 2011

Raya Lagi

Hari jumaat tengahari saya dah bertolak blk ke umah mertua di tanjung karang..Dalam perjalanan balik ade lagi tempat persinggahan nyer..gi umah member saya kat pendang..sampai berpusing2 mencari jln..2 jam saya amik masa utk smpai ke rumah dia..padahal perjalanan hanya 45 minit je dr umah saya..kekekekeke..Member saya baru bersalin..jd saya gi melawat nengok baby first beliau..hehehe..

Pas tu singgah plak penang..kt Bertam..umah member hubby saya..wat open ouse..ni pon sama jg..berpusing2 mencari jalan ke rumah dia..hahaha..masa kami ni byk abis mencari jln ke rumah derang2 ni...kol 6 lebih smpai umah dia..makanan sume penang punya..char keow teow la yg beratur org nak amik..masa ni alhamdulillah fiqa dah sihat..jd dia ligat la menjalankan operasi dia melawat kwsn umah org..hahahahaha..siap menackle2 pak we lg..hahahaha....Pas maghrib kitorg gerak la dr sana..

Hubby saya ikut lalu jalan dalam..kitorg klu balik kedah memang lalu jln dalam..jimat tol..jln pon selesa..tak sesak..cma struktur jln nye je la yg kurang baik skit..almaklumlah..jln lama..Sampai area teluk intan masa tu dah kol 12 tghmlm..sempat lg singgah umah mak sedara saya..mengisi perut..sebab dah janji nak dtg so nak tak nak singgah lah juga wlupun dh lewat mlm.

Dah penuh isi tank masing2..kami pon gerak la ke destinasi sebenar.Sampai tanjung karang dah kol 2.30 pg..Alhamdulillah fiqa tak ngamuk ape2..

Sok pagi acara jln2 umah sedara hubby plak..pagi tu gi open ouse YB Noh Omar..pas tu baru atur umah sedara2 start dari sg besar sampai la ke sg panjang..pergh..penat rasanye badan.Dgn tak cukup tido..letih perjalanan jauh lg...huhuhu..sememangnye letih la...hehehehe...


kitorg mkn kt tepi2 padang..khemah dah dipenuhi org ramai..


dah sihat..eppy la si kenit tu...


my mother in law..nape muka saya cam tu yer..hehehehhe..abaikan..




posing tak tahan..baru lah boleh amik gbr fiqa..

Oklah..nanti saya sambung lagi citer raya lain gak..perghhhh..byk betul citer rayakan..almaklumlah..raya sebulan..selagi tak abis raya selagi tu tak abis citer raya nyer..ngeh2...



2 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

beraya sakan noooo...cantik baju fiqa..:-)

N i e Z a said...

hehehe..sakan2 time anak demam..kekeke..tq ros..bdk2 tecit pkai bju kurung mmg cntik n sweet je kan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...