Tuesday, September 27, 2011

Jamuan Hari Raya di Hujung Syawal...

Opis kembali sunyi pg ni..kengkawan opis gi memenuhkan perut di jamuan raya anjuran puspanita negeri selangor.Saya pulak nape tak pegi?heheheh..saya gigih ni nak mengabiskan pose nam..cukup2 mkn jer smpai sok..tu yg terpaksa menguburkan niat di hati utk memenuhkan perut ni jg..kekekeke...

Banyak jg lg tempat2 yg masih wat open ouse di akhir2 syawal ni..Opis husband saya pon ari ni jg la jamuan raya nyer..sekali ngan acara penyampaian Anugerah Perkhidmatan Cemerlang..Tak dpt juga saya nak gi memenuhkan perut saya ni..hahaha..xpe2..kompom balik nanti husband bw balik sikit juadah2 nye kan..dapat juga la merasa..ye dak?yg penting klu ade hasil tapauan nyer..coti msk la petang ni...ngeeee...

Ape pon saya nak mengucapkan tahniah for my hubby..kerana mendapat APC utk thun ni..Alhamdulillah..syukur.Rezeki di akhir bulan syawal utk Mohd Noor Syawal...hahahaha...Terharu ngan ucapan terima kasih hubby di FB nyer..tapi ucapan terima kasih jer ker?ngeh3...Pg tadi husband saya beria2 ajak saya dtg jg majlis tu..(iye ke ngajak sungguh2? <-- isteri yg nakal) hahaha...tapi xpe la..demi pose nam ni..lupakan la jap bab mkn2 ni..nak bergambo bagai bebiler leh bergambo..kan..kan..kan..<--ayat sedap secukup rasa utk ati..hehehe..

Dah entry ni pon pasal jamuan raya..so saya nak tempek la sikit sebanyak gambo masa jamuan raya opis saya 2 minggu lepas..kekekke..skg baru rasa nak tempek..hahahha..meh layaaaannn...


antara gerai2 dan tetamu yg lom rmai berkunjung..


setup2 gerai oleh kengkawan..


kambing yg tergolek


satay..mmg marvelous..


teh tarik yg sgt sedap..sampai 3 gelas saya minum..


tetamu VIP yg hadir


betapa gigihnyer saya melayan tetamu VIp ni..hahahahaha


kwn2 opis..bergambar mmg haruslah..hahhaa


kami sume...

Ok..setakat tu je la gambo2 yg dapat dikongsi..banyak lg sebenarnyer gambar2 nyer..tp tenet ni selow melow pulok..ni je la yer..nti kot2 ade lg ke gambo2 jamuan raya yg nak ditempek saya tempek lg yer..kekekekeke...sekali baca entry ni cam entry rojak pulak..ngeee..abaikan..hahahha..

3 comments:

wahida said...

tahniah utk ur hubby yg dapat APC tu...semoga bekerja dgn lebih cemerlang lagi..

alhamdulillah...

N i e Z a said...

insyaAllah..tq wahida..

nur said...

hi..blog walking here..singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara ssuai utk deko umah anda..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...