Wednesday, September 7, 2011

Jalan Raya Sakan

Ok..kita sambung citer raya plak..raya kedua kami jenjalan la umah sedara2..tak byk umah pon pegi..sbb kesuntukan masa.Nak kejar blk umah utk adik saya yg no 7 wat dialisis buah pinggang..jd kami pon rush la kesana sini secepat yg boleh..nak ikut time yg sepatutnyer dia kena wat dialisis tu..sib baik la wat kt umah jer kan..klu kt spital payah skit la..


fiqa tido..masih belum sihat..tp ibu bw jg gi jln..cian anak ibu..



Kat umah sedara mak saya ni banyak pokok buah..kitorg dtg melantak buah..buah mata kucing, buah cempedak..tp limau barli ni tak de plak kitorg teringin..hehehehe..kalau dtg cni memang tak lepas dr mkn buah..asal kitorg dtg je mesti abis la buah2 kt pokok..lain kali klu kitorg dtg kompom tuan rumah abiskan dlu buah2 yg ade..hehehehhe...


kelawar yg masuk perangkap..nak mkn buah longan..




posing ngan adik2..umah org pon sompat laei berposing..hehehhe


posing lagi...



Adik saya yg baju biru tu la yg sakit buah pinggang..dua2 buah pinggan rosak..cian dia..muda2 lg dah ade penyakit..nanti la saya citer kisah adik saya ni yer..raya2 ni..tak mo amik mood sedih2..hehehehe...


layan henpon acu nyer...

2 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

beraninye pegang kelawar tuu..sy geliiii huhuhu

N i e Z a said...

hehehe..adik saya yg pegang..saya pom mmg kompom geli nak pegang..hahahaha..eksen je lebih..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...