Tuesday, June 14, 2011

Kenduri Bertandang di rumah MIL


Minggu lepas majlis di Terengganu..minggu ni majlis di rumah MIL pula..saya langsung la tak boleh nak wat keje ape pon..fiqa demam..merengek je la dia..itu tak kena ini tak kena..semua serba tak kena jer dgn dia..Penat saya dibuatnyer..asyik nak berdokong jer..orang cuit sikit pon dia dah bantai melalak..alahai anak ibu...nape la cewek sangat ni...Oklah..kita layan dulu gambar..


pengantinyer...


antara tetamu yang hadir


rajin sungguh adik2 ni basuh pinggan


jiran-jiran yang menolong


bibik @ cik jam yang tersangat la peramahnyer


makanan utk pengantin


tetamu VIP..peramah juga..

Ni adalah antara tetamu VIP..sempat juga saya bergambar..hehehehe..tgk la fiqa tu..muka selebet..hahahahaha..sape kenal tetamu ni?hehehhe..ramai yang tak kenal..sebab Puan Sri ni low profile..isteri kepada Menteri Besar Selangor...Puan Sri Salbiah bt Tunut...




time ni mood dia tgh ok..




Muhammad Khairy Imran

Ni anak adik saya...juga merangkap anak susuan saya..hehehehe..budak nyer tersangatlah montoks..kekekek..sedap wat bantal peluk ni..hahahhaa..selalu sangat kena buli dgn saya..geram sgt saya tgk..mulat sangat..hahahhaa...

Alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar..tetamu sejak dari malam sebelum kenduri tak putus2 berkunjung..cuma saya tak dapat nak menolong ape2 yang patut..tak apelah..yang penting jiran2 sangat2 berkerjasama merewang..sampai terpaksa masak lauk buat kali kedua disebabkan kehabisan lauk..Alhamdulillah nasib baik cukup untuk menjamu tetamu yang hadir...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...