Monday, June 6, 2011

EBM yang terpaksa dibuang..






Sedihnyer melihat gambar2 susu tu..tapi itu la hakikatnyer yg terpaksa diterima..disebabkan fiqa dah tak nak minum dalam botol susu..dan tak nak langsung minum susu EBM..terpaksa lah buang susu2 ni memandangkan dah expired pon...setiap 1 botol dan plastik ade 3 auns susu..dan susu2 yang didalam plastik ade lebih kurang 60 batang..huuhuhuhu...

Jadi sekarang ni pon saya dah tak ade rutin harian mengepam di opis..sbb membazir je pam..simpan..tp tuan punya badan tak nak..nak yg fresh ajer..hehehehe..tak ape la..asalkan anak ibu sihat..dan masih kekal minum susu ibu sepenuhnya..alhamdulillah..moga berjaya hingga 2 tahun..insyaAllah..6 bulan saje lagi...rasa cam sayang je nak ceraikan susu..




kecik jer..gi klinik selalu kena marah dgn nurse..underweight..hhuhuuu..


suke nye dia...hehehhe

Ni la budak yang nak minum susu fresh ajer..balik keje jer mula la bergantung..sampai nak masak pon susah..heheheh..

4 comments:

aeshcame said...

Hehe same age as my daughter, tp anak i 3 months older~~ tgh pk2 jgk cara2 nk ceraikan susu bdn~~ huhu InsyaAllah xde mslah..

N i e Z a said...

aeshcame..tu la kan..rsa syg sgt nak ceraikan susu..wktu2 nyusukan dia tu waktu yg plg berharga sgt..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ala..sayangnye nak buang..bak mai kasi anak auntie..ehehehehe

N i e Z a said...

hehehehhe...rose..dah slmat dlm tong sampah...klu bg kt rafiq..dh jd adik beradik la nti kan..dpt la saya lg sorang anak susuan..heheheheh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...