Thursday, June 23, 2011

Alahai "Cik Ponti"

Huhuhuhu..empat hari yang sangat menyeramkan..di ziarah oleh "cik ponti" di rumah.Kesian si kecik..sampai demam2 ditegur "cik ponti". Mana lah datang nye "cik ponti" ni saya dan hubby pon kehairanan.Sepanjang dua tahun mendiami rumah ni tak pernah lagi di ziarah "cik ponti".

Baru 4 ari lepas la tetiba di ziarahi hingga membuatkan Fiqa demam dgn teruknyer.
Nasib baiklah hanya suaranyer je yang didengar..kalau lah muncul di depan saya mau pengsan agaknyer memandang muka "cik ponti" yang mestilah tersangat jelita disamping rambut yang mengurai panjangnyer..hahahahaha..kalau dah orang dewasa pon boleh demam apatah lagi budak sekecik Fiqa..

MC dua ari yang diangan2kan nak merehat2kan diri dek penangan sakit mata terpaksa dikuburkan bagi menjaga Fiqa yang demam..huhuhu..tak ape la..nilai pengorbanan ibu menjaga anak yang tidak sihat harga nyer terlalu tinggi.
Alhamdulillah..selepas minta pertolongan seorang Ustaz..rumah dah dipagar, air penawar dah ditawar..moga2 hari2 yang mendatang tidak lagi di ziarahi oleh "cik ponti" atau sekaum kerabatnyer..insyaAllah..harap2 begitulah..

Wahai "cik ponti" carilah port lain kalau ia pon nak dtg ziarah..tak perlulah nak menziarah ke rumah kami...anda2 sume tidak diundang ke rumah saya..di tempat mana awak datang..balik la balik tempat asal awak tu ok...
Hahahaha..sempat lagi buat entry utk "cik ponti" ni...mcm la "cik ponti" ni baca blog saya kan...hahahahahaha....apo la..

6 comments:

Jaedie said...

Akak,cik ponti tu jumpa geng2 dia kat situ kot..hehe
saya seram jugak pukul 3 pg dengar org seret2 meja dari rumah ats..huhu

N i e Z a said...

hahahha jaedie...agaknye la tu kot..beramah mesra...huhuhu..biler memalam dgr bunyi2 cm tu mmg seram dibuatnyer wlupon takat bunyi meja terseret ke kan..hehehhe

Sofya said...

ish seram plak.. tapi gaya awak tulis n3 macam syok plak..hu3

N i e Z a said...

hahahha..sofya..mmg seram klu citer2 psl cik ponti n thegang ni..kekekeke

fiza said...

Dgr suara pon dah seram, klo terserempak...mau fengsan ☺☺. Kesian kat anak, sampai demam.

N i e Z a said...

fiza: erm..tu la kan...tak tau la cmne keadaan klu tol2 terserempak..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...