Thursday, July 14, 2011

Hero Bulat dan Heroin Kurus



Kekekekee...gelak dulu...hahahha..kelakar tak nengok gambar kat atas?Ni citer weekend lepas...Saya menjadi baby sitter tak bertauliah jap utk adik saya..Dia gi berjingga2 nengok transformers, saya pulak jadi sasaran jg anak dia..sob sob sob..

Memula tu gabra la juga..memandangkan Fiqa ni penjeles org nyer..tak boleh tgk saya bermesra2 ngan baby2 lain..tp Alhamdulillah..berjaya juga la saya menjaga dua org yang sangat2 lasak dan bermacam2 ragam ni...hehehhe

Nampak adik lagi besar dari kakak.. padahal jarak umur setahun... dan anak adik saya ni adalah anak susuan saya.. sebab tu adik saya suruh saya jg anak dia.. masa nak tido kan diorg ni la yg tersangat kelam kabut saya dibuatnyer.. yang si hero tak nak minum susu yang dah dibancuh ibunyer.. dia nak susu asli.. kekeke... melalak la dua2 org ni berebut2 kan saya..adus..penin dah..

Last2 saya buka kan CD Alif Ba Ta..bg si hero layan Alif Ba Ta dulu..sementara saya tido kan si heroin ni..kalau saya tido kan hero dulu..kompom2 heroin tu ngamuk2 kejelesan melihat "nenen" nye dikongsi..kahkahkah..dah tido Fiqa baru la saya tidokan pulak si hero ni...Alhamdulillah..dah tido senang saya berehat2 sebelum kena serang lagi..kekeke..



Bile time main dua2 wat hal sendiri.. abaikan umah yang tengah bersepah tu yer... tak kuasa saya nak asyik mengemas jer..hahahha..pemalas betulkan..kekekke

Betul2 mencabar kan..macam mane la ibu2 yang tandem nursing tu..saya sendiri pon tak terkejar rasanyer nak menyusukan 2 org dalam 1 masa..perut tu jd cepat la..letih rasanyer badan..salute betul pd ibu2 yang berjaya menyusukan dua org anak dalam waktu yg sama..ingin jg berkongsi rahsia mereka kan...

1 comment:

Anonymous said...

long distance service seo keywords backlinks quality backlinks

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...