Thursday, February 7, 2013

Al- Fatihah...

Al Fatihah untuk arwah adik Ahmad Adam Syukri..akhirnya penderitaan si kecil ini sudah pun berakhir..pada sesiapa yang mengikuti kisah adik Adam ni sudah pun jelas mengenai sakit yang ditanggung arwah..dan khabar yang terbaru adalah  adik Adam telah pun menghembuskan nafasnye yang terakhir...

Sangat2 terkesan bg saya..apatah lagi melihat ketabahan ibubapa arwah menjaga arwah.. Sekalipun jika saya ditempat mereka saya sendiri tidak cukup kuat untuk menerima ujian dan dugaan seperti mereka.. Anak demam sikit pun saya punya risau memikirkan nya..apatah lagi ibubapa arwah yang berdepan dgn ujian ini.. Ya Allah..mg diberi ketabahan untuk ibubapa ini..syurga menanti untuk anak mu disana..

Doa saya mg arwah adik Adam Syukri tenang di sana..

Gbr sumber FB
Perjalanan terakhir arwah dipangkuan ibu nya..tak mampu untuk saya melihat ketabahan di wajah ibu bapa nyer.. Ya Allah..ampunkanlah segala dosa2 mereka..tempatkanlah mereka di syurga Mu Ya Allah..

* tak mampu untuk meneruskan..air mata sgt2 laju mengalir tika ini..teringat akan anak2..

Moga saya diberi kekuatan untuk menjaga anak2 saya dengan sebaik mungkin..anak2 adalah pinjaman dan amanah dr Allah..kita sebagai pemegang amanah itu wajib menjaga dengan sebaik mungkin dalam apa jua situasi pun..

Al Fatihah untuk mu arwah Adik Adam Syukri..

12 comments:

MaMa Rey said...

al-fatihah...
semoga kedua ibu bapa tabah menghadapi dugaan ini

Qhaifa Nur said...

al-fatihah buat keluarga adik adam...

mama_saly said...

alfatihah..
smoga ibu bapa arwah kuat &tabah dlm mhadapi dugaan yg maha berat ini..
kehilangan ank2 mmg sgt2 terasa,andai kt dikedudukan mereka,pasti dan moga kt pun akn jadi sekuat mereka..

Mimi Azirah said...

Al Fatihah untuk arwah adik Adam

nazeef nazeem said...

Al Fatihah....semoga ibubapa tabah ya..tak dapat bayangkan perasaan ibu nya kerna saya juga seorang ibu..

support me new blogger..follow me back ya..

aTieYusof Family said...

Al-fatihah buat Adam Syukri.. sedih je klu ikut kisah nya ni.. semoga org tua nya tabah menghadapi dugaan..

Wak Gelas™ said...

alfatihah..,

yan's cottage said...

Al fatihah...

moga keluarga adik adam tabah....

FarhanahAdzlan said...

alfatihah :) insyaAllah anaknya itu akan memberi syafaat kpada kedua ibubapanya diakhirat kelak.

wahida said...

mmg sedih...

Al fatihah dan takziah utk ahli keluarga arwah adik adam...

Fiza Rahman said...

Al-fatihah.

NM02 said...

al-fatihah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...