Friday, May 27, 2011

Mak Minah Tempe...

Halluuuu...kembali bersiaran..hehehe..lama dah tak menghapdet blog..disebabkan kebizian yg melanda ditambah pula dgn kemalasan tahap dewa..tu yg blog ni kaku sekejap..hahahahaha...ni nk start blk mula ngan citer mak minah tempe..


ni la mak minah tempe nyer..hehehe..

Kisah semalam..blk dr beli barang..sementara tggu kawan saya setelkan beli barang dan sementara hubby saya masukkan barang dalam kete..terjadik la satu insiden yg agak menyayat jugak hati saya sebagai seorang ibu..pulak tu jd depan mata saya..huhuhuhu..











Layan gambar je dah tau kan...hehehehe..fiqa jatuh tertonggeng kat jalan semalam..cian saya tgk kan lebam2 dan calar2 nyer tu..tak sempat saya nak capai tangan dia masa dia nak jatuh tu..meraung2 dia menangis sakit..tak tersampai hati saya tgk keadaan dia cam tu...
Pagi td biler dia bangun nampak la bengkak kt kawasan bwh mata tu..Alhamdulillah la tak ade ape2..risau jg saya dibuatnyer..dah jadi mata sepet sebelah..huhuhu..Hopefully anak ibu cepat sembuh yer...pas ni jgn lasak2 lagi..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...