Friday, April 15, 2011

Mesyuarat Agung Puspanita Peringkat Negeri Selangor



Pg tadi berlangsungnyer AGM Puspanita peringkat Negeri Selangor di Dewan Jubli Perak,SUK Shah Alam...huh..rmainyer umat manusia...bermacam2 pesyen baju..sume berwarna warni..almaklumlah pompuan..hehehe..tp cm biasa la..tema puspanita..warna pink@purple..

Saya ngn kwn2 opis mmg slu tak ketinggalan la nk nyibuk2 klu ade event2 cmni..mmg sukeerr sgt...selain leh menambahkah cenderamata..dpt mkn free..dan yg plg ptg enjoy sbb dpt la lari dr tugas seharian..hahahahhaha...tak de lah..gurau ajer...

Majlis start kol 9 pg dgn dirasmikan oleh Dato' Khusrin selaku SU kerajaan negeri..pastu adelah skit ceramah kesihatan pasal produk2 DCL..pas abis ceramah tu kemain lg org berduyun2 ke booth DCL utk membeli..hehehe..bagus jg marketing diorg ni kan..biasalah adat berniaga..klu tak ade marketing cmner org nak tau psl produk kita kan...kan..kan..hehehehe..
Jom jamu mata ngn gbr2 sekitar majlis berlangsung....


peniaga2 dan pembeli2..hehehehe


mcm2 ade...


Sesi persidangan berlangsung oleh AJK2 tertinggi


sebahagian ahli2 puspanita yg hadir


nak mkn posing dlu..hehehehe


dr kiri..me,sis ina,sue,sis yana


dewan ni makin cntik diserikan oleh kami yg cntik2 ni kan..hehehe

Makanan tak dpt nak snap la..masing2 dah kelaparan..pastu nak kejar msa blk opis..takut kena tinggal dek bas kang..hahahha..ape pon mknan sodaaappp...

Pada AJK2 tertinggi Puspanita Selangor, moga segala usul2 yang diutarakan oleh ahli2 dpt diambil tindakan..dgn ade nye usul2 @ cdgn dr ahli2 la yg akan memantapkan lagi barisan puspanita...cayok puspanita..

"puspanita..puspanita..puspanita.. tenaga isteri dan wanita.."
hehehhe..antara lirik2 lagu puspanita..ni je yg kitaorg suker nyanyi..tang korusnyer...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...