Saturday, April 23, 2011

Hasil Rembatan di Pureen Sale

Wah....sesampai kt summit co (m) sdn bhd..tmpt berlangsungnyer sale pureen..cm siaran langsung plak kan...hikhikhik...rmainye org yg dah menunggu..kali ni bg yg nk msk awal kena tjuk kupon.Mcm biasalah..kupon tu hnya diberikan pd staff..dan tpulang la pd staff tu nk bg pd sedara maranyer..Kbtln yg bestnye..Alhamdulillah..saya dpt 1 kupon..dpt la msk awal...yang tak bestnyer..uwaaaa....tak dapat nak rembat byk sgt baju..sebab org yg masuk kali ni terlalu rmai...dh bersesak2..dah la saya ni kecit..ditolak sana..ditolak cni..amelayang2 je rsanyer..ngn perut berkeroncong..tp gagah juga la capai mne yg sempat..

Harga baju kali ni biasalah..ade RM 1, RM 3, RM 6, RM 8, RM 10 dan ke atas..byk baju yg saya rembat rege dlm RM6-RM8...oklah..wt baju2 basahan utk fiqa...Meh nengok baju2 yg sempat dirembat..tak banyak pon..dpt la dlm 9 helai cm tu...



cntik tak?


dpt baju set yg skirt (gbr tgh) 1 jer..tu pon RM12..


yg ni RM 6 jer..murahkan..kain nye pon sdp..


yg ni RM 8..kali ni byk amik suar utk fiqa..skirt dpt 2 helai jer

oklah..nti smbung lg citer psl bekpes kat KFC pas abis soping pureen ri tu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...